1. RETURNĂRI

ADRESĂ RETUR:
București, Sector 4, Piața Națiunilor Unite 3-5, Bloc A, Scara A, Etaj 2, Ap. 13, 040012 

În cazul în care doriți să renunțați la comandă și să recuperați prețul achitat, vă rugăm solicitați acest lucru în cel mult 30 zile de la recepționarea coletului, completând și înregistrând pe site formularul de retur, accesând pagina FORMULAR RETURNĂRI / SCHIMBURI PRODUSE.

Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Produsele IIANA trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul orgininal, cu toate accesoriile și etichetele intacte) într-un termen de maxim 30 de zile de la livrarea comenzii. Rambursarea sumei achitate se poate face doar în cont bancar. Vă rugăm să ne transmiteți în mod corect contul bancar în care doriți să efectuăm returnarea banilor, împreună cu numele deținătorului contului respectiv. Toate cheltuielile legate de transport revin în sarcina clientului. Nu acceptăm colete expediate prin Poșta Română sau colete ramburs.

Vă rugăm să utilizați următorii pași pentru efectuarea unui retur:

  1. Completați online formularul de retur de pe site accesând pagina SCHIMBURI & RETURNĂRI.
  2. Contactați o companie de curierat în vederea ridicării coletului (exclus Poșta Română). Pentru retururile internaționale, contactați DHL sau orice altă companie de curierat internațional (exclus Poșta Română). 

Taxa de transport curier pentru retur va fi suportată de către client.

Pentru retururile cu valoarea de până în 350 RON, cât și pentru retururile cu valoare de peste 350 RON, se va restitui exclusiv contravaloarea produselor returnate, nu și a taxelor de transport.

www.iiana.ro se supune legislației române în vigoare privind funcționarea magazinelor online dar și legii 449 din 2003 actualizată, lege care face referire la condițiile  de retur.

  1. Introduceți și factura în colet, alături de produsele returnate. Dacă nu mai aveți factura, vă rugăm să notați pe o foaie de hârtie numele dvs și numărul comenzii, ca să vă putem identifica coletul cu returul.

Restituirea sumei achitate se va efectua în contul bancar indicat de către dvs. în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la recepționarea și verificarea produsului returnat.

În funcție de numărul de comenzi returnate, pot apărea întârzieri față de acest termen, dar nu mai mult de 30 zile calendaristice.

În formularul de retur puteți marca un singur produs. Dacă doriți să returnați mai multe produse, trebuie să completați câte un formular pentru fiecare produs.

Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Produsul la care doriți să renunțați trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (vă rugăm să trimiteți produsul în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile acestuia și cu etichetele intacte). Produsul nu trebuie să fi fost purtat sau să prezinte urme de folosire. În cazul în care produsul returnat prezintă urme de folosire și/sau nu conține toate accesoriile și etichetele intacte, IIANA își rezervă dreptul de a refuza cererea de retur.

PRODUSE DEFECTE

În cazul în care produsul prezintă orice defect, vă vom înlocui articolul cu unul identic (model, mărime și culoare) sau vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestuia, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produsului respectiv. Vă vom rambursa întotdeauna toate sumele folosind aceeaşi metodă utilizată de dumneavoastră pentru a efectua plata.

Această prevedere nu vă afectează drepturile legale prevăzute de reglementările în vigoare.

2. SCHIMBURI

Nu ați nimerit mărimea? Sau v-ați răzgândit asupra produsului și v-ați dori altceva?

Produsele achiziționate de pe www.iiana.ro pot fi schimbate în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului in LIMITA STOCULUI DISPONIBIL, cu produse  care au aceeași valoare sau o valoare mai mare (și veți plăti diferența).

Vă rugăm să utilizați următorii pași pentru efectuarea unui schimb de produse:

  1. Completați online formularul de schimb, accesând pagina FORMULAR RETURNĂRI / SCHIMBURI PRODUSE.
  2. În termen de maximum 3 zile veți fi contactat de către unul dintre operatorii noștri, în vederea confirmării schimbului și programării unui curier care va realiza doar pe teritoriul României atât preluarea coletului retur cât și livrarea produsului schimbat.    
  3. Introduceți și factura în colet, alături de produsele returnate. Dacă nu mai aveți factura, vă rugăm să notați pe o foaie de hârtie numele dvs și numărul comenzii, ca să vă putem identifica coletul cu returul.

Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protecție pentru a preveni deteriorarea produsului în timpul transportului. Taxa de transport curier pentru realizarea schimbului de produse va fi suportată de către noi.

Costul returului in vederea unui schimb din afara României este suportat de către client.

Se va putea efectua o singură solicitare de schimb online pentru aceeași comandă! În formularul de schimb puteți marca un singur produs. Dacă doriți să schimbați mai multe produse, trebuie să completați câte un formular pentru fiecare produs.