Livrarea

Sub rezerva disponibilității produselor pe stoc, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul/produsele solicitate în Confirmarea de livrare în intervalul de timp specificat în prezentul document. Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi personalizarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare. Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite.

Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a bunurilor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.

Livrarea se face prin curier rapid. Coletul ajunge direct la adresa dumneavoastră într-un termen estimat 3- 5 zile, iar in perioada de reduceri termenul estimat de livrare poate ajunge până la 10 zile lucrătoare.

Transportul este gratuit pentru comenzi peste 350 lei. Însă, în situația în care clientul confirmă expedierea comenzii însă nu recepționează coletul, a doua expediere a comenzii va fi taxată cu costul de transport de 23 RON.

Costul  transportului pentru comenzi sub 350 lei este de 23 RON. 

Pentru marimile aflate inca in lucru, termenul de livrare este de 4-6 saptamani.

Pentru articolele de mobilier transportul nu este gratuit, acesta se calculeaza cu firma de curierat si este comunicat clientului, care trebuie sa isi dea acceptul sau acestea pot fi ridicate din showroom.

Livrarea la nivel internațional se face prin DHL (Europa, America de Nord si Sud, Australia, Asia, Africa) (5-14 zile) costul fiind de 140 de RON.

Nu livrăm in Republica Moldova.

Daca pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu raspunde, adresa specificata de dvs este gresita etc), veti fi contactat telefonic de catre curier. Daca nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele raman la curierul zonal 3 zile, dupa care revin la Expeditor.

În această situație, vom considera că doriţi să anulaţi Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat. Ca urmare a rezilierii Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră (cu excepţia oricărui cost adiţional rezultat din metoda de livrare).

Vă rugăm să reţineţi că transportul care derivă din rezilierea Contractului poate presupune un cost adiţional şi vom avea dreptul de a vă transfera acest cost dumneavoastră. În situația în care clientul a plasat o comandă pe platforma (www.iiana.ro) cu plata ramburs iar pachetul nu a putut fi livrat pentru că destinatarul nu a răspuns, ori adresa a fost greșită și pachetul s-a întors la expeditor, la următoarea comandă plasată de către același client, opțiunea de plata ramburs nu va mai fi posibilă. Ne rezervăm dreptul de a-i solicita clientului, după un astfel de eveniment, să achite contravaloarea coletului prin ordin de plata anterior livrării coletului.

Nu suntem raspunzatori pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea gresita a unei expedieri sau a unei parti din aceasta.

Preț

Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe platformă, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe platforma noastră sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, comanda va fi tratată ca anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.

Nu avem nicio obligaţie să vindem niciun produs la preţul inferior incorect (chiar şi după ce v-am trimis Confirmarea de livrare), dacă eroarea de preţ este evidentă.

Preţurile se pot schimba în orice moment, însă nicio schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă pentru care a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii, excepție făcând situația de mai sus.

După ce aţi selectat toate articolele pe care doriţi să le cumpăraţi prin adăugarea lor în coşul dumneavoastră, următorul pas este să parcurgeţi procesul de finalizare a comenzii şi să efectuaţi plata.